
Netflix a înregistrat şapte milioane de clienţi noi în lunile iulie, august şi septembrie – un record pentru un trimestru 3 de la înfiinţare.
În momentul de faţă, compania are 137 de milioane de clienţi în întreaga lume, inclusiv în România.
Creşterea s-a simţit şi la bursa, unde preţul acţiunilor s-a majorat cu 11%.
Rezultatele vin după un trimestru doi slab, care i-a îngrijorat pe investitori.
Atractivitatea Netflix vine şi după ce compania a difuzat un număr record de programe originale, cum ar fi noile sezoane din Orange Is The New Black şi BoJack Horseman.
Netflix întâmpină o competiţie serioasă din partea companiilor media tradiţionale şi a altor giganţi precum Amazon, şi a majorat semnificativ investiţiile pentru a produce conţinut propriu.
The Economist scrie că Netflix a profitat de ocazie pentru a se plânge de introducerea procentului obligatoriu de material produs în UE.
Potrivit prevederii, 30% din conţinutul difuzat de Netflix în Europa trebuie să fie produs în Europa, ceea ce pentru compania americană poate însemna costuri suplimentare.