Podul din București care pune zilnic în pericol viețile șoferilor

249
Podul Fundeni, captură video
2 minute de lectură

Unul dintre cele mai tranzitate poduri din Capitală, de pe Șoseaua Fundeni, necesită de urgență lucrări de reabilitare, transmite Mediafax.

Expertiza podului a arătat că stâlpii sunt cu mari probleme, situație ce se poate vedea cu ochiul liber. PMB vrea să limiteze tonajul aici și să bage podul de urgență în reparații.

Șoseaua Fundeni, cu tot cu Podul Fundeni, este una dintre cele mai tranzitate artere din București, prin care se face legătura dintre Pantelimon și Doamna Ghica.

Mii de mașini trec zilnic prin zonă, atât pe pod, cât și pe sub el, pe șoseaua care duce în Fundeni și Dragonul Roșu.

„Stâlpii sunt cu probleme mari”

La o simplă vizită sub Podul Fundeni se poate vedea că această construcție are probleme grave, mai ales în ceea ce privește stâlpii de susținere, care sunt crăpați.

„Așa a ieșit și în expertiză, că stâlpii sunt cu probleme mari. Sper ca cei de Compania Străzi Poduri și Pasaje să intre acolo cât mai repede. Administrația Străzilor le-a făcut invitație, să vadă ce este în documentația DALI, să facă proiectul tehnic, și să intre de urgență acolo”, a confrimat, pentru Mediafax, Marius Coaje, consilier al primarului general Gabriela Firea.

Potrivit reprezentantului Primăriei Capitalei, până acum au fost expertizate 28 de poduri din București, iar două dintre ele au intrat deja în reparații.

„Deocamdată, am început lucrările la Străulești și la Podul Grant, dar vom începe și Fundeni și Unirii. Se ia în calcul și limitarea tonajului la Fundeni, pentru că acolo circulă în prezent orice” a mai declarat Marius Coaje.

Din 1979 și până în prezent: zero lucrări de reabilitare

Consilierul Gabrielei Firea mai precizează că la Podul Fundeni, construit în 1979, nu s-au făcut vreodată lucrări de reabilitare, „ci doar vopsit, și odată la câțiva ani așternut un strat de asfalt”. 

În această vară, Podul Grant a fost băgat în reparații capitale, iar lucrările vor dura 24 de luni, cu o investiţie de aproximativ 11 milioane de euro.

Chiar dacă mulți bucureșteni sunt nemulțumiți de faptul că traficul se îngreunează pe acest pod, atât cel auto cât și cel al tramvaiului 41, lucrările de reabilitare sunt vitale, podul fiind cu probleme serioase.

LĂSAȚI UN COMENTARIU

Comentariul:
Introduceți numele