UE: Google, Facebook și Twitter nu reușesc să combată eficient fenomenul știrilor false

25
1 minut de lectură

Companiile Google, Facebook și Twitter nu iau suficiente măsuri pentru combaterea eficientă a fenomenului știrilor false, care afectează campaniile pentru alegerile europarlamentare, a transmis astăzi Comisia Europeană, relatează Mediafax.

Giganții tehnologici și-au asumat în luna octombrie datoria de a combate pe cont propriu răspândirea știrilor false, pentru a evita impunerea de reglementări. Alegerile europarlamentare vor avea loc în intervalul 23-26 mai, în toate cele 28 de țări membre ale Uniunii Europene.

„Trebuie luate mai multe măsuri pentru îmbunătățirea integrității serviciilor, inclusiv cele publicitare“, se menționează într-un comunicat emis de Comisia Europeană.

Ingerințele externe în cadrul campaniilor electorale din Belgia, Danemarca, Estonia, Finlanda, Grecia, Polonia, Portugalia și Ucraina, în următoarele luni, reprezintă un motiv de îngrijorare pentru Comisia Europeană și pentru Guvernele țărilor europene.

Facebook, Google și Twitter nu au luat suficiente măsuri pentru combaterea fenomenului, consideră Comisia Europeană.

„Datele oferite nu întrunesc nivelul de detaliere necesar pentru o evaluare independentă și corectă a modului în care platformele au contribuit la reducerea diseminării informațiilor false în Uniunea Europeană“, se menționează în comunicat.

LĂSAȚI UN COMENTARIU

Comentariul:
Introduceți numele