Acțiunile Norofert intră la tranzacționare pe piața AeRO de la Bursa de Valori București

69
3 minute de lectură

Acțiunile Norofert intră la tranzacționare pe SMT, piața AeRO Bursa de Valori București (BVB) informează că marți, 3 martie, acțiunile Norofert SA (simbol bursier – NRF , ISIN – ROHQGW108MX2) vor intra la tranzacționare pe Sistemul Multilateral de Tranzacționare (SMT), piața AeRO.

Norofert este unul dintre cei mai importanți producători români de inputuri agricole ecologice și un jucător experimentat pe piața locală de agricultură ecologică.

În 18 iulie 2019, Norofert a derulat un plasament privat prin care a atras 7,25 milioane lei de la 70 de investitori. Aceștia au subscris un număr de 712.500 acțiuni nou emise, cu o valoare nominală de 0,4 lei/ acțiune și primă de emisiune de 9,6 lei/acțiune, generând o capitalizare anticipată de peste 20 milioane lei.

În ianuarie 2020 societatea a derulat a doua rundă de finanțare de pe piața de capital, printr-un nou plasament privat, emițând obligațiuni în valoare de 11,5 milioane lei. Goldring este Consultantul Autorizat care a asistat Norofert în derularea plasamentelor private și admiterea la tranzacționare pe SMT, piața AeRO.

Norofert are un capital social de 802.394 lei, divizat în 2.005.985 acțiuni cu o valoare nominală de 0,4 lei/ acțiune. În structura acționariatului Norofert se regăsesc CEO-ul și Președintele CA, Vlad Andrei Popescu, cu 38,69% din acțiuni, Ileana Popescu (20,79%), Marian Marius Alexe (10,24%), diferența de acțiuni fiind deținute de alți acționari persoane fizice (22,99%) și acționari persoane juridice (7,28%). Înființată în anul 2000 ca o afacere de familie, compania a cunoscut în ultimii doi ani o creștere rapidă după ce a dezvoltat o tehnologie proprie, numită BioChain, care utilizează numai materii prime de origine vegetală și animală, componente bacteriene și microorganisme ca ingrediente în fabricarea produselor. Compania produce îngrășăminte organice, produse fitosanitare organice, precum insecticide și fungicide, tratamente pentru semințe și tratamente foliare.

În 2018, Norofert Organics a lansat o premieră pe piața românească prin introducerea tuturor produselor sale sub formă de tabletă efervescentă.

În 2019, compania a lansat o nouă linie de produse pentru grădinărit sub marca Norofert Fito, ce are la bază 8 produse care pot fi folosite pe tot parcursul ciclului vegetal al plantelor, contribuind la creșterea și dezvoltarea lor sănătoasă și oferind în același timp soluții complete pentru combaterea bolilor și dăunătorilor. Tot în 2019, Norofert a introdus o nouă linie de produse pentru agricultura convențională, numită Karisma. Norofert deține în prezent o cotă de aproximativ 30% din piața locală de inputuri pentru agricultura ecologică.

La sfârșitul anului 2018, compania a început să se extindă în afara României, semnând primele contracte cu distribuitori din Republica Moldova și intenționează să se extindă în continuare în Grecia, Bulgaria, Croația și SUA.

LĂSAȚI UN COMENTARIU

Comentariul:
Introduceți numele