WhatsApp oferă ajutor în cazul dezastrelor naturale

19
2 minute de lectură
Sursa: Pixabay

Utilizatorii WhatsApp care încearcă să ofere sau să solicite ajutor în urma unui dezastru natural vor avea acum la dispoziție un instrument de răspuns la criză, nou introdus în opțiunile aplicației, transmite Mashable, citat de Mediafax.

Până acum, reacțiile la solicitările de pe paginile de răspuns la criză puteau fi trimise doar cu Facebook Messenger.

În India, cea mai mare piață WhatsApp, 400 de milioane de oameni folosesc aplicația. Pe cele mai mari trei piețe WhatsApp – India, Brazilia și Argentina -, peste 90% dintre utilizatorii de smartphone-uri vor folosi serviciul de mesagerie în acest an, potrivit specialiștilor.

„Am făcut un studiu care a arătat că oameni din întreaga lume doreau să extindem”, declară Emily Dalton Smith, inițiatoarea proiectului. Ea a mai menționat că utilizarea WhatsApp ca instrument de răspuns la criză ar fi deosebit de benefică în zonele cu conectivitate slabă, unde WhatsApp ar putea fi singurul instrument de mesagerie accesibil.

Ca parte a aceleiași inițiative, Facebook și-a extins și hărțile zonelor în care s-au produs dezastre, astfel încât acestea să fie mai accesibile respondenților. Aceste hărți colectează date despre distribuția proviziilor și despre intervențiile autorităților, permițând echipelor de răspuns să identifice care sunt serviciile necesare într-o anumită comunitate.

Anterior, aceste hărți erau accesibile doar agențiilor internaționale, organizațiilor nonprofit interne, universităților și cercetătorilor.

Urmăriți-ne și pe Facebook

LĂSAȚI UN COMENTARIU

Comentariul:
Introduceți numele