Paște acasă pentru majoritatea românilor urbani

Petrecerea timpului cu familia este cel mai important lucru în această perioadă. 78% dintre românii din mediul urban vor petrece Paștele acasă. 36% dintre aceștia vor aloca peste 500 de lei pentru pregătirea meniului de Paște.

16
2 minute de lectură
Foto: Pixabay

Paștele acasă cu membrii apropiați ai familiei este planificat de aproximativ 78% dintre românii care locuiesc în zonele urbane, potrivit unui studiu realizat de agenția de cercetare a pieței iSense Solutions. Paște acasă românilor urbani

Aproximativ 13% dintre respondenți intenționează să petreacă Paștele acasă, dar și cu alte rude și în conformitate cu normele sanitare actuale. Între timp, aproximativ 9% planifică vacanțe la stațiuni montane sau de pe litoral sau în alte locuri.

Pentru 35% dintre respondenți, petrecerea timpului cu familia este cel mai important lucru în această perioadă, potrivit aceluiași studiu. Vopsirea ouălor este o tradiție esențială pentru 17% dintre respondenți, în timp ce participă la slujba de Paște, fiind în partea de sus a listei pentru 15% dintre participanții la studiu. Cei care vor participa la slujba bisericii au spus că vor practica distanțarea socială și vor încerca să evite locurile aglomerate, în timp ce unii nu vor sta toată noaptea așa cum au făcut-o în anii precedenți.

Când vine vorba de cumpărături, românii urbani au stabilit bugete atât pentru masa de Paște, cât și pentru cadouri. 27% dintre ei au început să facă cumpărături cu o săptămână înainte de Săptămâna Mare, lăsând doar anumite achiziții aproape de Paște.

30% dintre românii din zonele urbane au un buget de până la 300 RON pentru cumpărături cu mâncare în timpul sărbătorilor de Paște, 34% au stabilit un buget cuprins între 300 RON și 500 RON, iar restul de 36% intenționează să cheltuiască peste 500 RON.

Conform aceluiași studiu, majoritatea românilor urbani vor include mâncăruri tradiționale în meniul lor de Paște. Ouăle vopsite (79%) și cozonacul de pâine dulce (50%) sunt cele mai populare.

Datele pentru acest studiu provin din două sondaje diferite: studiul Omnibus iSense Solutions realizat în perioada 20 aprilie – 22 aprilie pe un eșantion de 500 de respondenți cu vârste cuprinse între 18 și 65 de ani și comunitatea online iSense Modern Consumers – comunitate cuprinzând 50 de persoane cu vârste cuprinse între 18 și 55 de ani., din mediul urban, datele fiind colectate în cursul lunii aprilie 2021.

Paște acasă românilor urbani

[adrotate group="1"]

LĂSAȚI UN COMENTARIU

Comentariul:
Introduceți numele